Monday, November 28, 2011

alhamdulillah ..

ermm .. mau tahu sesuatu tak ? ingt x p0st aku ary tu .? ermm ... ary ni aku da dpt  p0inter aku .. nak tahu x brape ? ahaha .. alhamdulillah ,, aku dapt 3.59 ! wah .. seri0usly . aku x jngka aku akan dpt bnyk tu .. mmg la x bnyk p0wn .. cume ,sbl0m  ni , aku dpt 3.43 ! kira 0k la tu kan ? ahhaa .. aku dpt pengh0rmatan pengetua ! mmg aku nk p0wn .. sib baik dapat , ahha .. heppy giler d0e ! ahahaa .. ermm.. tapi still ramai yg tinggi drpda aku .. rezeki die0rng .. dan rezeki aku cume 3.59 .. ahhaha .. yg pnting aku dpt pngh0rmatan pengetua ! wah ... bapak sy0k ! ahhaha ... kalau ikut cara pngiraan mrsm , aku x de c lngs0ng ,, paling tr0k , B .. A aku ,, aq x igt bape ... B+ bnyk jugak laa .. hahahaa ... nk wt cmne dah tu je yg aku dapat ... dah la ssh ! hameh ! hahaa ,. erm . pep0wn h0pe ta0n dpan setiap kali sem aku dapat 3.5 and ab0ve ! insyaAllah !

Saturday, November 26, 2011

sebab k0e ! semua sbb k0e lah !!

kerisauan melanda diri ini .. aduh ! semua sebab dia ! ah, dia buat aku  x tentu arah ,, dia punye pasal ! salahkan dia ! huh !,,, d0k tunggu2 p0smen datng , x dtg2 p0n.. bila dtg x bwk apa yg aq nak ! bila la gaknye nk smpai kat umah ha ? apa kau dulukan perak ? huh! kau tahu x aq cuak gile nk tunggu k0e smpai kat umah ... semua sbb aku yakin aq x dpt anugerah pengetua ! 3.5 ! x pernah aku cpai ... ternyata aku x pandai .. x sepandai Syafiqah dan amir arifuddin !! ... nmpk cm x study tng0k result GempaK habis !! si0t bt0l .. bila lah aku ley jadi cm dia0rng .. relexnyer hidup... x de risau2 .. x de gelabah2 ... ternyata dia0rng pandai .. dah la penah dpt 3.91!!! giler ah .. hilang 0.09 je , sikit lg nk dpt 4 flat ... knapalah ssh sngt nk capai ? mula2 3.34 pastu 3-43 .. s0 , h0w ab0ut sem ? d0n't ask me ab0ut that ,,, sshnye jdi budax mrsm .. gred a ssh nk dpt .. 80 x sume subjek dah A... ade je yg 90 baru A!  p0inter2.. semua sbb k0e.. asal p0smen lalu je aku cuak .. bila die bnti kat peti surat lg aku cuak .. beriya2 berlari tng0k2 bil astr0 ! hampeh ! mengecewakan je ... ish3... mmg aku nk dpt anugerah pengetua tapi dia sebabkan aku sndiri x ykin dngn p0inter aku , aku harap x bawah 3.0 dan kalau bley nk lg tinggi drpd 3.43 ! h0pe bley .. Amin ~!!!

Friday, November 4, 2011

j0m dengar cerita..

ermm , kenapa ha dengan budax2 zaman sekarang ? pelik betul aku tng0k . kalau 0rng bising sikit ke, tertinggi suara ke , atau apa jelah , mesti dia nak marah . kutuk2 0rng tulah. kalau depan2 pun kutuk , belakang sudah semestinyerla tu! tapi dia punya perangai lagi lah teruk.. sakit hati teng0k.. mulut dia tu x ley berhenti nk kutuk 0rng.. kalau kwn RAPAT  die buat hal,tahu pulakk cri 0rng yg dia kutuk tu!  apa jenis 0rng tu ? menyampah ? ape dia fikir 0rng lain x mnympah dngn dia? eh,pegi jalanlah dengan sifat buruk kau tu.. walaupun 0rng tu buat satu kesalahan yng sekecil hama, tapi dia punya marah maram 0rg tu buat kesalah yang palng besar. ish , geram pulakk aku..  kau nak 0rng jaga hati kau , jaga perasaan kau ,tapi ada kau jaga hati dan perasaan 0rng ? perasaan kawn kau ? ada ? keje kau marah, kutuk , mengumpat... x de bnda lain ke?  0rng yg rpt dngn kau pun sbnrnya x suka kaulah.. kalau kau nk benci 0rng , bencilah tapi x payahlah nk ajak semua 0rng bnci dekat 0rng yg kau bnci tu !  apa kau rasa kalau 0rg buat kau mcm tu ? x tahulah pulak kalau kau mmg x ada perasaan.. huh ! kau mmg suka mengaibkan 0rng ea ? kau mmg suka jatuhkan air muka sese0rng ea ? manusia apa kau ni ? macam manalah ,0rng nk jaga hatikau tapi kau sndiri yg entah apa2.. aku bukan nk kutuk kau tau tapi x puas hati... lps kau skitkan hati die kau mntax maaf , lps tu , bila dtg angin gila kau tu , kau kutuk dia lagi , lpstu mntx maaf balik.. eh , apa kau ingt senang2 dia nk maafkan ? " bye aku balik dulu. s0rry tau " bgitu mudah kau ucpkan ayt tu.. nk blik baru kau nk mntx maaf ? sbb apa? sbb kau takut kalau2 apa2 jadi dkt kau , kau x dpt kemaafan drpd die ? tahu takut...  dah la wey , sian aku tng0k kwn aku s0rng tu.. sib baik dia x citer kat 0rng lain.. kalaulah dia ada buat salh, x pyh lah hukum dia cmtu sekali! ish3.. lantak k0rnglah.. aku x nk ambil kesah da! g jalan lah dngn pergaduhan k0rng tu...