Friday, November 4, 2011

j0m dengar cerita..

ermm , kenapa ha dengan budax2 zaman sekarang ? pelik betul aku tng0k . kalau 0rng bising sikit ke, tertinggi suara ke , atau apa jelah , mesti dia nak marah . kutuk2 0rng tulah. kalau depan2 pun kutuk , belakang sudah semestinyerla tu! tapi dia punya perangai lagi lah teruk.. sakit hati teng0k.. mulut dia tu x ley berhenti nk kutuk 0rng.. kalau kwn RAPAT  die buat hal,tahu pulakk cri 0rng yg dia kutuk tu!  apa jenis 0rng tu ? menyampah ? ape dia fikir 0rng lain x mnympah dngn dia? eh,pegi jalanlah dengan sifat buruk kau tu.. walaupun 0rng tu buat satu kesalahan yng sekecil hama, tapi dia punya marah maram 0rg tu buat kesalah yang palng besar. ish , geram pulakk aku..  kau nak 0rng jaga hati kau , jaga perasaan kau ,tapi ada kau jaga hati dan perasaan 0rng ? perasaan kawn kau ? ada ? keje kau marah, kutuk , mengumpat... x de bnda lain ke?  0rng yg rpt dngn kau pun sbnrnya x suka kaulah.. kalau kau nk benci 0rng , bencilah tapi x payahlah nk ajak semua 0rng bnci dekat 0rng yg kau bnci tu !  apa kau rasa kalau 0rg buat kau mcm tu ? x tahulah pulak kalau kau mmg x ada perasaan.. huh ! kau mmg suka mengaibkan 0rng ea ? kau mmg suka jatuhkan air muka sese0rng ea ? manusia apa kau ni ? macam manalah ,0rng nk jaga hatikau tapi kau sndiri yg entah apa2.. aku bukan nk kutuk kau tau tapi x puas hati... lps kau skitkan hati die kau mntax maaf , lps tu , bila dtg angin gila kau tu , kau kutuk dia lagi , lpstu mntx maaf balik.. eh , apa kau ingt senang2 dia nk maafkan ? " bye aku balik dulu. s0rry tau " bgitu mudah kau ucpkan ayt tu.. nk blik baru kau nk mntx maaf ? sbb apa? sbb kau takut kalau2 apa2 jadi dkt kau , kau x dpt kemaafan drpd die ? tahu takut...  dah la wey , sian aku tng0k kwn aku s0rng tu.. sib baik dia x citer kat 0rng lain.. kalaulah dia ada buat salh, x pyh lah hukum dia cmtu sekali! ish3.. lantak k0rnglah.. aku x nk ambil kesah da! g jalan lah dngn pergaduhan k0rng tu...

No comments:

Post a Comment