Monday, November 28, 2011

alhamdulillah ..

ermm .. mau tahu sesuatu tak ? ingt x p0st aku ary tu .? ermm ... ary ni aku da dpt  p0inter aku .. nak tahu x brape ? ahaha .. alhamdulillah ,, aku dapt 3.59 ! wah .. seri0usly . aku x jngka aku akan dpt bnyk tu .. mmg la x bnyk p0wn .. cume ,sbl0m  ni , aku dpt 3.43 ! kira 0k la tu kan ? ahhaa .. aku dpt pengh0rmatan pengetua ! mmg aku nk p0wn .. sib baik dapat , ahha .. heppy giler d0e ! ahahaa .. ermm.. tapi still ramai yg tinggi drpda aku .. rezeki die0rng .. dan rezeki aku cume 3.59 .. ahhaha .. yg pnting aku dpt pngh0rmatan pengetua ! wah ... bapak sy0k ! ahhaha ... kalau ikut cara pngiraan mrsm , aku x de c lngs0ng ,, paling tr0k , B .. A aku ,, aq x igt bape ... B+ bnyk jugak laa .. hahahaa ... nk wt cmne dah tu je yg aku dapat ... dah la ssh ! hameh ! hahaa ,. erm . pep0wn h0pe ta0n dpan setiap kali sem aku dapat 3.5 and ab0ve ! insyaAllah !

No comments:

Post a Comment