Saturday, November 26, 2011

sebab k0e ! semua sbb k0e lah !!

kerisauan melanda diri ini .. aduh ! semua sebab dia ! ah, dia buat aku  x tentu arah ,, dia punye pasal ! salahkan dia ! huh !,,, d0k tunggu2 p0smen datng , x dtg2 p0n.. bila dtg x bwk apa yg aq nak ! bila la gaknye nk smpai kat umah ha ? apa kau dulukan perak ? huh! kau tahu x aq cuak gile nk tunggu k0e smpai kat umah ... semua sbb aku yakin aq x dpt anugerah pengetua ! 3.5 ! x pernah aku cpai ... ternyata aku x pandai .. x sepandai Syafiqah dan amir arifuddin !! ... nmpk cm x study tng0k result GempaK habis !! si0t bt0l .. bila lah aku ley jadi cm dia0rng .. relexnyer hidup... x de risau2 .. x de gelabah2 ... ternyata dia0rng pandai .. dah la penah dpt 3.91!!! giler ah .. hilang 0.09 je , sikit lg nk dpt 4 flat ... knapalah ssh sngt nk capai ? mula2 3.34 pastu 3-43 .. s0 , h0w ab0ut sem ? d0n't ask me ab0ut that ,,, sshnye jdi budax mrsm .. gred a ssh nk dpt .. 80 x sume subjek dah A... ade je yg 90 baru A!  p0inter2.. semua sbb k0e.. asal p0smen lalu je aku cuak .. bila die bnti kat peti surat lg aku cuak .. beriya2 berlari tng0k2 bil astr0 ! hampeh ! mengecewakan je ... ish3... mmg aku nk dpt anugerah pengetua tapi dia sebabkan aku sndiri x ykin dngn p0inter aku , aku harap x bawah 3.0 dan kalau bley nk lg tinggi drpd 3.43 ! h0pe bley .. Amin ~!!!

No comments:

Post a Comment