Sunday, December 4, 2011

blajar t0pik f0rm tu ?? math ?

ermm ,,, pg tadi ,, aku cuba2 lah blajar sndiri t0pik f0rm 2 ,, mkl0mlah , ta0n dpn da masuk form 2.. so mstilah buat persdiaan.. aku blaja math ..topik pertama je aku da pening .. hampir suku t0pik melibatkan intergs ! b0leh mmg la b0leh ,, tapi ssh nk buat latihan .. ade yg bley n ada yg x bley.. mybe kalo ckgu yg aja ,, bley k0t buat .. blajar guna buku rujukan .. ssh lah ! lainlh kalau ada buku tex ..sng skit .. selak t0pik kedua .. ambik k0 ! square r0ot lah , ape la ,, huh ! lgi memeningkan pale aku ! aku mmg kene tunggu cikgu trngnkan .. kal0 arapkan buku rujkan 2 ,, sure aq x spnuhnya fham ! huhu .. yg pnting ,, aku da tahu sikit2 tntng t0pik 1 math f0rm 2 .. es0k nk study PAI atau sk0lah biasa gelarkan Pendidikan Islam  atau , Agama ! ermm .. lbh kurang laa tu .. beza skit je .. mks0d ttap sama ! huhu



seri0sly ,, aku x tipu !! mmg aku study !! huhu

No comments:

Post a Comment