Tuesday, February 28, 2012

saje je :))

hyep , aq b0san sngt cuti ni .. nk ta0 sbb apa ?? sbb aq je yg cuti .. yg len seb0k d0k adap buku kat sk0lah tu .. aq s0rng2 kat umah .. x sy0k lngs0ng.. nti ambik peksa p0n s0rng2 .. waaa.. first time d0k kat sana aq kene wt peksa ulngn sbb aq demam !! waa.. takutt syeh ! apa la yg ms0k agak nyer .. aq tak0t pai ni ha.. dah la mas0k berbelas2 t0pik.. aduiii .. pening2 ! huhuu .. aq ? d0k kat umah lyn ternet n tv.. buku ? bukak time rajin ! huhuhu .. bila masa lah aku rajin tu kan ? huhu .. lantak pi lahh.. erm .. tapi bt0l laa kal0 cuti skjp nk lama , kal0 cuti lama nk skjp ! pening2 ... erm , kat umh aku ni pulak bnyk even.... aq d0k je lah kat umah.. x ta0 nk jln mana .. lg pun , aku x pndai bwk m0t0.. nk jln cm ne ? lg pun , bdx2 kat sini g sk0lah .. skrng ni bknnye sabtu/ ahad ! x kanlah die0rng d0k kat umah pulakk .. ish3 .. aq rasa  aku merapu je ni ! hahaha .. aq x ta0 nk tulis apa .. h0bi aku menulis bukannye menaip .. lantak lah .. lbh kuang la 2 kan ? skrng pr0ses nk mnghafal pulakk .. tapi mengira ! m0ga sng aku mnghafa n senang la aq nk jwb peksa 2 nanti ! Amin ~ :))

No comments:

Post a Comment