Friday, March 9, 2012

sk0lah ku !!

hye , assalamualaikum ! saya sudaa kmbali je rumah ! huhuhu .,, penatt giler d0k kat sk0lah minggu ni ! almaklumlah minggu aktiviti ,, penu ngn aktiviti je lah kan ! huhuhu ,, muke aq burn ! ahhhhhhhh ! x suke ,, gelapp giler . cam 0rng ape dah aq tng0k .. sngt gelap . 2 sume sbb d0k berjemur tngh panas .. asyik d0k kat padng je .. mana x gelapp kan ? erm , tapii yg pntg mmg best , tapi ta0n ni punyer malam aspuri sngt mmb0sankan .. x meria lngs0ng . x best lngs0ng .. tapi aku hargailah jugakk usaha bwp .. msti die0rng penat arrangekan malam aspuri tu .. ahahhaha .. ade aq kesah ! uhuhuu ... peksa ?? haaha . aq x amik lgi .. die0rng ckp sapa x ambik peksa aritu x leyy ambik peksa ulngn kecuali  x dtg sbb aktiviti berkaitan ngn maktab c0ntah cm lawan apa2 pemainan ke .. cm tu lahh .. 2 yg wt aku risau ni .. huhuhu .. h0pe cikgu bg amik peksa,, tapi die0rg ckp , peksa ulngn x kan dpt A paling2 bg0s pun  B ! ughhh .. cmne kal0 aku ade yg dpt A ? jadi B lah mknenye ! uhuhu .. takpe2 ,, yg pnting usaha kan ?? ermm .. bt0l2 .. hahaha .. 0kela aku x ta0 nk citer apa lgi .. sume yg aq tulis ni berkaitan ngn sk0lah aku .. ahhaha .. yer la nk citer ape lgi kan dah aku d0k kat sk0lah je .. mana tng0k tv .. akhbar ?? minggu aktiviti x de baca2 surat khabar ni .. hahahahaa .. s0 , nk wt cmne kan ?  x nk baca sudaah .. jngn bnyk citer ea !