Thursday, June 7, 2012

bukan kmanisan je yg kita perlu rasa tapi juga kepahitan

nangis !!!!!! ye . tulah yg jadi dkt sye ary  ni.. sngt2 sedyy bile 0rng tnye p0inter sye.. ter0kk.ye ! ta0 dahh.. x yah ckp lagii.. x ta0 napa tetibe jdi pilu smcm .. x dpt dbndung ! x de smngt nk jumpa kwn2 kat mktab minggu dpn.. malu... sngt2 malu.. x ta0 nk huraikan macam mana.. n0 0ne ta0 result sye accept mak saya.. thnx laa mak sbb x bgta0 ayahh.. kal0 x panas la tlinga saaya dngr bebelan percuma dripadanya.. ermm.. sem sye hancur ! markah ter0kk.. hancur berkecaii harapan saya !!!!!!!!!!!help !!!!!! saya rasa macam apa je skrng ni.. rasa cm nk ambik blik smula peksa tu.. huh !! s0mething wr0ng s0mewhere.. p0inter bg impak yg besar dkt diri saya .. sbb 3.43 bkn 3.7 da buat saya d0wn habiss.. sngt2 d0wn.. apa yg d0wn ?? diri saya lahh.. b0d0h ke saya ?? bi mmg sya x pndai.. da ms0kkan idi0ms..dah mas0kkan mcm2 tapi resultnyer sngt2 buat sye sedeyy.. rasa cm nk mati je.. tapi x nk lgi ! hehee... sye da usaha.pai saya pmr 91.. bila png--70 ! gle apa 2 ? x ke rasa cm nk suh tukar markah 2 ?? bt0ll ke x tu markah saya ? t0l0ng jngn buat saya rasa diri saya b0d0hh.. t0l0ng jngn buat saya buat diri saya jatuhh.. t0l0ng sangt22... ya ! hidup bukn untuk smata2 rasai kemanisannya.. kadang kala kepatihan juga perlu kita rasai untuk buat kita lbh usaha,, lbh semangat.. tapi .. dia buat sya rasa jatuh ,. bukan stkat terduduk , siap berguling2 lagi 2.. ermm. x ta0 la smpai bila saya x dpt bndung prasaan ini..

Tuesday, June 5, 2012

malangnya nasib

hari ni hari pling sedeyy.. p0inter sye turunn .. kalau ikut png 3.45 .. kal0 tpng3.5 ... macam mana nk dpt anugrah pngtua kal0 p0inter tr0kk .. 3.7 ! jauh lagi.. slrs2 hari 2 da 0ke.. 3.63... skit je lg nk 3.7 .. bile tng0k result sem! Ya Allah .. rasa nk mati jee... x ta0 la ape prasaan sbnar .. MALU ? SEDEY? MARAH?? kalau asye  rasa semua bnde  2 pun... x ley wat papa.. p-0inter da dpt... nk tukar ?? suke2 ati je nk tukar markah .. sye da wt bt0l2.. da usaha smpai tahap yg pling tinggi...  kalau ikut pmr.. 0key .. tapi bile ikut png . tr0kk...  png   tr0kk sbb  die cmp0r marah semua slaras.. kalu markah pmr  satu priksa jee..   sye ade  6 kwn yg agak  rapatt...  sye yakin 4 drpada die0rng dapat result yg GEMPAK tahap GABAN ! ade 3.8 s0methngs.. 3.7 s0mthings...sye ? ntah laa.. mybe ade jugakkrasa malu.. ye la.. kwn2 mark sume highest...  rasa diri sngt dumb.. sye x ykin nk ambik prm ta0n dpn dngn result ygg tr0k mcm ni ... mybe bg sesetngh 0rng dieckp result ni 0k.. mybe ade jugakk sesetngh 0rng ckp sye ni x reti bersyukur.. tu tanggapan 0rng .. sye x bley wat apa2.. sye bersyukur skrng2nye masih dapat atas 3 .. tapi  sye kecewa... p0inter sye jatuhh gilerr.. 3.34 --> 3.43-->3.59-->3.63 -->3.45 !! jauh sngt turunnya ... ermmmmmm.. nk wat apa ni ?? ishhhhhhhhhhhhh.....