Wednesday, August 22, 2012

hot news maaa !

mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. ak tau something  x? esok sye sudaa mau pigi kl lah .. x mao .. nk tunggy kekawan mai rumah .. bkn sng nk jumpe die0rng .. dekat seta0n da x jumpe .. ramai blik kmp0ng .. bile nk jumpe k0rng sume ni ? da la duk jauh .. ishh33.. jeles tng0k akak ngn abg duk kuar g rya ngn kekawan .. berkereta3 pigi .. aku ? beerhari2 duk umah .. mana aci ni .. nk jugak g raya kan ? tadi baru ada 2 , 3 0rg dtg . tu pun bkn sebaya .. n you kn0w what ,, ? die0rng citer macam2 dkt sye .. yg buruk ngn juga yg baik .. erm .. saya jrng jumpe kekwan s0 , x delah ta0 sngt citer die0rng .. ade bdx ckp 'kwn rapat' aku dulu da mula berjinak2 dlm aktiviti merokok ! ish3.. macam mana bley terjeba tu ? x takut ke ? siap kant0i ngn ustaz kat( smk?),, hehhe .. sok0lah 2 rahsia .. x sngke bt0l die bertindak cam2 sekali .. aq tng0k die0rng 0key je .. Aku bersyukur sbb aq x lama kat c2 .. tapi itu bukan persoalannya .. kalau kite asyik ikut pngruh kwn mmg cm2 lah jadinye .. tapi kalau kite buat b0d0e je ngn ajakan kekawan , x akan jadi benda2 x el0k , right ? hehe ... selagi aku masih idop di atas muka bumi Allah ni , aq x akan cube mendekati rokok dan yang sewaktu dngn nyer ...  mana x nyer , asap rokok je da buat aq cam nk mati je .. x tahan bt0l ,,, tapi mybe die0rg baru nk berjinak2 je k0t ..da tertangkap tu mybe mnysal k0t .. mudah2an .. Amin ! :))

Monday, August 20, 2012

eid'





pic raya ! hahaa .. ni la antara pic yg sempat ditangkap .. banyk lg sbnrnye tapi mlz nak upl0ad .. btw , dtglah umah sye .. jangn risau .. pintu sntiasa tterbuka luas ... baju coklat tu pakai waktu raya first .. yang itam klabu tu raye ke 2 ..  tak lama lgi da nk blik maktab ..maaaaaaaaa.. kjap nyer la cuti .. my family raya ke2 baru sume ade .. lenngkap ! siap anak2 buah sekali ... heheh :))

Saturday, August 18, 2012

Hari Raya

Assalamualaikum ... :)) sedar tak sedar dah nak dekat raya .. haha .. bukan nk dekat tapi mmg es0k da raya pun .. s0 ? h0w ramadhan ? adakah ramadhan tahun ni lebih baik ? adakah ramadhan ta0n ni lbh bnyk anda beribadat ? atau adakah ramadhan ta0n ni lbh tr0k dari ta0n2 lpas ? ish3 .. jika ramadhan kali ini paling tr0k , mmg rugi lah .. patutnya makin hari makin el0k bukan makin hari makin ter0kk !! btw , Selamat ary raya maaf zahir & batin .. sapa rasa umah die dekat n9 , singgah la umah sye yer ! jngn risau nnti saya suruh my mom give u all duit raya .. hahaha .. kuih raya dah ade ke bl0m ? ha ! msti k0rng sume beli je kan ? ish3 . pemalas bt0ll k0rng ni .. baju raya tema warna ape ? sye punyer macam ade .. sampai x ta0 ape tema sebenarnya .. hahaa . btw , bukannye 0rng tng0k sangt pun baju yg kita pakai .. 0rng dtg umah beraya then salan dapat duit  tu je .. ermm .. lastly , s0ry kalau ade wat salah .. maafkan segalanya yer ! :))

Friday, August 3, 2012

h0t news

halo,halo ,halo... i'm coming home.. hehhee.. minggu lps baru je bilk.. mggu ni blik lgi,, ape ? anak manja ? eh, s0rry skit yer ! x main la manje2 ni.. sbnrnye mnggu ni cti 4 hari smpai ary isnin.. sbb 2 nak blik umah... kalau nak bleyy je duk kat d0rm 2.. lg best.. slap2 tid0 je keje... ary 2 g felda resident.. best gilakk.. tapi rasanya lg best pergi MITC,melaka rasanya.. mmg bnyk giler makanan tuk buku.. rambag mata.. rasa nk ambik 2 , nak ambik ni. just ambik cendol 1 mgkuk kecik (kecik je tau).. pastu, nasi ngn lauk ayam.. nasi  pun sikit je.. ade satu lauk 2 .. x sure lala ataupun kepah.. nak ambik tapi memandangkan makan gune sudu ,, x jadi lah.. x pasal2 mmbzir pulak nanti ... x ley nak makan isi dlm nyer.. hahaha.. pas2 ambik 2 p0t0ng kek.. besar pemadam je.. kek banyak.. tapi takut x bley telan.. ambik kek oren satu.. satu lagi macam kek lapis. pastu ambik buah .. buah tembikai merah, tmbikai susu ngn limau.. nyummyy.. pastu air laici ngn anggur... banyak ke ? rasanyer x bnyk sngt.. kwn2 ambik lgi bnyk.. da ambik nasi putih , ambik pula nasi grg cina.. pastu tambah laksa pualkk.. ish2.. tu lah yg dinamakan nafsu.. mmbzir je kalau x abis.. nasib baik x ambik bnyk sngt.. dapatlah abiskan smuanya..  tapi , seriously best sngt. sbnrnye sapa yg g sana sbb dapat p0inter 3.5 dan ke atas.. tapi lpas ni sapa nk g sana lagi,, kena dpt 3.8 pulakk. 3.5 macam x de apa daa.. waaa.. giler apa? 3.6 pun baru sekali dapat.. aiy0oo... macam mana lah kan ? jel0us tng0k budak2 yg strait dapat 3.9 above stiap kali exam .. mummy !! cane ni.. sye study bagai nk rakk.. rasa da bley score tapi bile kuar result ambik ! terdiam kaku berdiri ! hahahaa.. kuar da ayat mrepek ni... bnde yg dianggap sng msti markah nyawa2 ikan.. bnde yg ssh nak mati .. huh ! A ter0s.. ish3.. rezeki smuanya... d0a2kan sye berjaya.. PMR ta0n dpn.. kalau x dpt 8A atau 7A 1B , x de harapan kat c 2 lgi... B pulak x bley sains ngn math rasanya... time f0rm 1 bley la dapt sains A.. tibe f0rm 2 ,, dalam 5 exam , baru sekali dpt 80 ! tepat atas pagar je pulakk 2 ... pep0n Alhamdulillah... skrng2nye rasa jugak dapt A .... ...
n0w , bulan puasa.. x terlambat k0t nk wish , slamat berpuasa ! puasa jngn tinggal.. sapa rasa dirinya cukup2 syarat tuk berpuasa .. puasalah.. sapa x puasa tanpa sbb mgkin dia tu bkn islam ! ye la .. kalau 0rng islam msti tau apa tnggungjawab sbgai umat islam kan ? ermm.. renung2kan... just this..  g0od evening... sye tngh b0san ni.. kat umah akk x de tv .. ade bnatang ni je ... lappy ! nk layn k0rea kjap k0t.. i'm not k0rean's fanatic.. suke - suki je nak lyn..

~salam tulus ikhlas~
~wan nur fatihah~
~kiteretsu vs conan~