Saturday, August 18, 2012

Hari Raya

Assalamualaikum ... :)) sedar tak sedar dah nak dekat raya .. haha .. bukan nk dekat tapi mmg es0k da raya pun .. s0 ? h0w ramadhan ? adakah ramadhan tahun ni lebih baik ? adakah ramadhan ta0n ni lbh bnyk anda beribadat ? atau adakah ramadhan ta0n ni lbh tr0k dari ta0n2 lpas ? ish3 .. jika ramadhan kali ini paling tr0k , mmg rugi lah .. patutnya makin hari makin el0k bukan makin hari makin ter0kk !! btw , Selamat ary raya maaf zahir & batin .. sapa rasa umah die dekat n9 , singgah la umah sye yer ! jngn risau nnti saya suruh my mom give u all duit raya .. hahaha .. kuih raya dah ade ke bl0m ? ha ! msti k0rng sume beli je kan ? ish3 . pemalas bt0ll k0rng ni .. baju raya tema warna ape ? sye punyer macam ade .. sampai x ta0 ape tema sebenarnya .. hahaa . btw , bukannye 0rng tng0k sangt pun baju yg kita pakai .. 0rng dtg umah beraya then salan dapat duit  tu je .. ermm .. lastly , s0ry kalau ade wat salah .. maafkan segalanya yer ! :))

No comments:

Post a Comment