Wednesday, August 22, 2012

hot news maaa !

mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. ak tau something  x? esok sye sudaa mau pigi kl lah .. x mao .. nk tunggy kekawan mai rumah .. bkn sng nk jumpe die0rng .. dekat seta0n da x jumpe .. ramai blik kmp0ng .. bile nk jumpe k0rng sume ni ? da la duk jauh .. ishh33.. jeles tng0k akak ngn abg duk kuar g rya ngn kekawan .. berkereta3 pigi .. aku ? beerhari2 duk umah .. mana aci ni .. nk jugak g raya kan ? tadi baru ada 2 , 3 0rg dtg . tu pun bkn sebaya .. n you kn0w what ,, ? die0rng citer macam2 dkt sye .. yg buruk ngn juga yg baik .. erm .. saya jrng jumpe kekwan s0 , x delah ta0 sngt citer die0rng .. ade bdx ckp 'kwn rapat' aku dulu da mula berjinak2 dlm aktiviti merokok ! ish3.. macam mana bley terjeba tu ? x takut ke ? siap kant0i ngn ustaz kat( smk?),, hehhe .. sok0lah 2 rahsia .. x sngke bt0l die bertindak cam2 sekali .. aq tng0k die0rng 0key je .. Aku bersyukur sbb aq x lama kat c2 .. tapi itu bukan persoalannya .. kalau kite asyik ikut pngruh kwn mmg cm2 lah jadinye .. tapi kalau kite buat b0d0e je ngn ajakan kekawan , x akan jadi benda2 x el0k , right ? hehe ... selagi aku masih idop di atas muka bumi Allah ni , aq x akan cube mendekati rokok dan yang sewaktu dngn nyer ...  mana x nyer , asap rokok je da buat aq cam nk mati je .. x tahan bt0l ,,, tapi mybe die0rg baru nk berjinak2 je k0t ..da tertangkap tu mybe mnysal k0t .. mudah2an .. Amin ! :))

No comments:

Post a Comment