Tuesday, December 25, 2012

cemburu ?

cemburu ? jangan tipulah korang x penah cemburu.. hahaa.. mmg org x akan percaya .. cemburu tu bkn nyer cemburu sebab pakwe je kan ? boleh je cemburu sbb org tu pandai . orang tu slalu dapat pointer tinggi .. kan, kan ? hahaha...  tapi ade kan sesetngh orang yg jeles bila kawan rapat dia rapat ngn org laen lbih2 lgi dngn orang yg dia x suka .. ish3.. x patut kan? kita x boleh halang sapa2 untuk berkawan . suka hati die0rng la kan ? hidup mereka. peduli apa ? tapi ade jugak yg cemburu sbb pakwe makwe.. ade ke patut ,, sebab cemburu je , gaduh . cemburu je baling-baling barang.. cemburu je nak bunuh diri lah itu lah inilah.. ish3.. ni lgi x patut.. x dak guna bunuh diri.. penat-penat buat baek sbb nk msuk syurga aleh2 trus msuk neraka sbb bunuh diri.. orang ckp cemburu tu tnda nyer syg .. tapi kalau da cmburu buta dah tahap parahh sebab takut2 timbul fitnah .. fikir yg bukan2 ... x salah kalau nk cemburu pun tapi berpada2 lah... jgn la sampi tinbulkan dosa pulakk... tetiba rasa nk jerit pulakk..nk jerit dekat sini boleh tak ?
       urghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
hahahaa.. cukup lah tu .. hehhee.. chaw lu ! c u ! ^_^

No comments:

Post a Comment