Tuesday, March 12, 2013

lumrah hidup

salam :))
 
kehidupan ni pelikkan ? bila kita buat bnde tu sorng2 , msti orng ckp mcm2.. sombonglah , x ada kawan lah , itulah , inilah,, macam2lah... tapi sbnrnya ada sbb lain.. memnglah hidup sorng2 ni bosan tapi x smsttinya kita perlu bergerak kmana2 dngn kawan.. ade jugak masa yng nak sorng2.. hanya kite je tahu... contohlah lagi, bile buat keje kumpulan.. bnyk bnde nk buat.. tapi cube tngk adeke sume orng buat bnde tu ? kerjesama ke ? x kan punya.. kalau ye tahniah laa.. tapi kat cni x ! harapkan orng lain je .. pastu markah waw gempak ! hasil usaha sorng je .. memang x lah kan ! sbb tu sesetngh orng pilih untuk buat sndiri2.. lagi sng.. kalau lambat siap pun , yang kena marah diri sndiri bukan orng lain.. kalau kene puji ,, puas hati sbb hasil usaha sndiri.. xkongsi2.. mmg lah orng ckp kejayaan dikongsi bersama.. tapi bukan bermakna nak harapkan sorng je .. agak2 la wei.. penat kut kaklau stiap bnde nk kena buat sndiri,.. nk tegur , malas nk bazirkan air liur.. ingtkan boleh pikir sndiri. tapi , x pun rupenyer.. aiishh. masalah3.. penah rasa x situasi camtuh ? msti penah gakkan ? apa korng rasa? sakit hatikan ? tapi nk buat camne ? dah mmg bnyk keje yng kena buat pair la grouplah .. mcm2 lah.. huhh... sabo jelah kan ?

No comments:

Post a Comment