Tuesday, October 15, 2013

pray 4 me

X ade yg msthil dlm hidup ni kan.. kalau kita da brusaha... da ikhtiar... da buat sgala2 nya... x mustahil kjayaan itu akan jadi milik kita... aku ade kenal srg bdk ni... bdx mrsm kuantan.. f4...pmr dia 8a.. weii!!! Bi die superb syeh.. msthil la x cmburur... rezeki die.. tapi aq x yakin dpt 8a.. semua tu sbb bi la... urghhh... mcm mana ni..aiyoo... i just hope .. aku x kcwa kan sape2 yg mghrap aku dpt 8a... mmgla nk 8a .. tapi x brapa nk ykin dpt 8a.. tapi mana tahu ade keajaiban... waaa.. graf turun.. waaa.. mmg brsyukur giler laa... but i know.. ak da buat shabis baik aku... aku da jwab sehabis mampu aku... yg lain nyer aku berserah je.. se,oga lmbut hatu pmriksa tu tanda.. x mau yg straight sngt... payah dpy mrkah nnti... okay?.. hehe... aku x harap kan ape2 pun kalau dpt 8a.. tapi kalau ade orng nk bgi aku sedia untuk terma... hahaha... btw.. pray for me kayy...

raya haji :)

Hallo... what up?
Selamat ary raya aidil adha... ahahaha.. tahun ni punyer smbutan ... ermmm.. mcm something fishy...  hahaa...atau mgkin taun lps punyer raya aku x blik n9... hahaha. So , how smbutan? Kalau kat ngi kln or tngganu msti meriah kan...korban... bape bnyk lmbu kene korban.. kat sini 3 je... actually, bnyk perkara yg brlaku time ni.. so marilah hayati... hahaa...